Sew Sampler – μηνιαία συνδρομή Φεβρουάριος ’17

Γεια σας και πάλι και καλώς βρισκόμαστε!!

Ελπίζω όλοι να είστε καλά και να απολαύσατε το τριήμερο, να ξεκουραστήκατε, να κάνατε το μπάνιο σας και γενικά να περάσατε όμορφα. Εμείς εδώ στα υπέροχα Χανιά, την είδαμε τη θάλασσα από μακριά, την χαιρετήσαμε, ε, το άλλο ΣΚ θα την δούμε από κοντά. Στο ενδιάμεσο αποφασίσαμε επιτέλους (εγώ+ο φανταστικός εαυτός μου βεβαίως βεβαίως!) να παρουσιάσουμε τα τελευταία κουτιά του Sew Sampler που έχουμε παραλάβει εδώ και πολλές μέρες αλλά δεν αξιωθήκαμε να σας δείξουμε. Βέβαια επειδή μας διακατέχει και μια ελαφριά ψυχο-δεν-θυμάμαι-πως-το-λένε θα παρουσιάσουμε τα κουτιά ξεχωριστά και ένα ένα. Πάμε?

Όλα τα κουτιά έχουν ένα θέμα ανάλογα με το μήνα, τι να ήταν άραγε για τον Φεβρουάριο…. Φυσικά είχε σχέση με την αγάπη, ο τίτλος ήταν “Sew in Love” και είχε ένα σωρό πραγματάκια!!

DSC00647.JPG

Για να δούμε τι είχε το κουτί μας:

  • Βασικά να σας πω κάτι που είδα σε ένα βίντεο της Leah Day πριν από μερικές μέρες, όταν παρουσίαζε και αυτή ένα κουτί παρόμοιο με αυτό εδώ από άλλη εταιρία και με παρόμοια καλούδια (δεν θυμάμαι ποια εταιρία αλήθεια). Είπε λοιπόν – σε ελεύθερη μετάφραση – ότι δεν υπάρχει λόγος να αγοράζεις υφάσματα και να τα κρατάς στην αρχική τους συσκευασία για να “μη-τα-χαλάσεις”. Μόλις έβγαλε τα υφάσματα από το κουτί, άνοιξε τη συσκευασία, έδειξε τα υφάσματα ένα ένα και εξήγησε πως αυτός είναι ο τρόπος για να τα χρησιμοποιήσεις, αλλιώς θα μείνουν στο κουτί, στο ράφι, όπως θες πες το, “για-να-μη-χαλάσουν”. Και επειδή υποφέρω από αυτό το πράγμα του να μη χαλάσω τα υφάσματα, έχω μπει στη διαδικασία “άνοιξέ τα και χρησιμοποίησέ τα πριν ξεχάσεις γιατί τα πήρες”. Έκανα λοιπόν το ίδιο πράγμα, άνοιξα τη συσκευασία, άπλωσα και τα υφασματάκια, τα χέρια μου τρέμανε, αλλά έκανα το ίδιο πράγμα και στα τρία κουτιά!! Και αυτά είναι τα υφάσματα του Φεβρουαρίου!!!

Το μέγεθος του πακέτου λέγεται Jolly Bar, η σειρά υφασμάτων λέγεται Sweet Marion και είναι της April Rosenthal για την Moda Fabrics. Το πακέτο περιέχει 42 κομμάτια 5×10 ίντσες και ορισμένα διπλά. Επίσης περιλαμβάνει και ένα δωρεάν πατρόν για να φτιάξεις το πάπλωμα Friendship Bracelet σε διαστάσεις 40.5×52.5 ίντσες (1,03×1,33 μέτρα). Όποτε βλέπω τόσο ωραία υφάσματα θέλω να πάρω επιπλέον ύφασμα για τη βάση και να το φτιάξω, και έχω αρκετά μαζεμένα και από τα προηγούμενα κουτιά… ειλικρινά πιστεύω καμιά φορά ότι θα χρειαστώ σπόνσορα για υφάσματα και βάτες, ή να κερδίσω κανένα τζόκερ, όποιο έρθει πρώτο, δεν με πειράζει, μπας και καταφέρω και τα φτιάξω όλα αυτά που θέλω!!

  • Αυτό είναι το πατρόν CrissCross για πάπλωμα διαστάσεων 55×66 ίντσες (1,40×1,68 μέτρα), της εταιρίας Prairie Grass Patterns, και μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας jelly roll strips για τα Χ. Σε αυτό το πατρόν χρησιμοποίησαν τα υφάσματα Sweet Marion από την April Rosenthal. Δεν έχω ράψει ακόμα αυτό το σχέδιο με τα Χ, αλλά θα ήθελα πάρα πολύ. Το καλό με αυτά τα απλά σχήματα είναι ότι σου δίνει τη δυνατότητα να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις σειρές ή στήλες και να φέρεις το πάπλωμα σε ό,τι διαστάσεις θέλεις εσύ. Τέλειο?? Επίσης μπορείς ανάλογα με τα  χρώματα να το κάνεις να μοιάζει εντελώς διαφορετικό από κάποιο άλλο. Άλλη φορά θα σας δείξω τι εννοώ, γιατί δεν είναι επί του παρόντος. Έχει όμως πολύ ενδιαφέρον!!!

DSC00657.JPG

  • Η κάρτα #11 για τα τρία μεγέθη: 8″, 12″ and 16″. Το κουτί περιείχε ένα επιπλέον φυλλάδιο της Moda Fabrics, το οποίο περιέχει ένα σωρό πληροφορίες με μεγέθη υφασμάτων, παπλωμάτων, πως να κόψεις, να ενώσεις κλπ, όλες αυτές τις πληροφορίες που όταν θέλεις δεν τις βρίσκεις, μαζεμένες.
  • Και φτάσαμε στο φανταστικό “τι-είναι-τούτο-πάλι”. Δεν το ‘χω καν ανοίξει, έχει μείνει στη συσκευασία, το έχετε καταλάβει. Θα μπω στη σελίδα τους να μάθω τι είναι γιατί ειλικρινά εγώ μια χαρά τις διαχειρίζομαι τις κλωστές μου και χωρίς αυτό…

thread.png

  • Αυτό όμως είναι μια πολύ ωραία πατέντα της Tailor-Mate, και αυτό ακόμα στη συσκευασία είναι αλλά τουλάχιστον ξέρω τι να το κάνω. Έχει δυο ξηλωτήρια μέσα, ένα για τις μικρές-ψιλές ραφές και ένα για τις πιο μεγάλες, αλλά το καλό είναι ό,τι δεν θέλει καπάκι γιατί τα ξηλωτήρια γιατί τα τραβάς μέσα στο εξωτερικό περίβλημα. Δεν ξέρω αν το περιέγραψα σωστά, τέλος πάντων το χρησιμοποιείς εύκολα.

DSC00661.JPG

  • Και επιτέλους έχω στην κατοχή μου τα γνωστά πιαστράκια της Clover τα Wonder clips!!! Από όταν τα πρωτοείδα σε ένα βίντεο, ήθελα να τα αγοράσω, αν θυμάμαι καλά έχουν εμφανιστεί και στην Ελληνική αγορά, πολύ χαίρομαι. Επίσης δεν ήξερα ότι τα σημαδάκια που έχουν πάνω τους σημαίνουν κάτι συγκεκριμένο!!! για δες!!!
  • Και για το τέλος, σας φύλαξα το επίσης φανταστικό That Purple Thang από Lynn Graves και Little Foot, το οποίο με αυτή την ωραία μυτούλα πιέζει τα υφάσματα στις γωνίες, χωρίς να τα τρυπάει, τραβάει, χώνει, κάνει ένα σωρό μαγικά και άμα του περάσεις και κορδέλα το κρεμάς και στο λαιμό για να μη το χάσεις!! Εκείνο το τετραγωνάκι 1/4 της ίντσας τι στην ευχή κάνει δεν έχω ιδέα, άμα ξέρετε πείτε μου κι εμένα!! Σε ορισμένα προτζεκτάκια είναι πολύ χρήσιμο πάντως σε γενικές γραμμές!!

Για τα στατιστικά, η λιανική τιμή για όλα αυτά ήταν περίπου $57.08. Έχω αρχίσει και δεν χωράω με τόσα κουτιά που μαζεύτηκαν, αν και ξεκίνησα να τα χρησιμοποιώ σαν κανονικά κουτιά πια και έχω ήδη χωρίσει τα υφάσματα, τις κλωστές, τα πατρόν και τα διάφορα εργαλεία μέσα σε αυτά. Έχω βάλει και αυτοκόλλητα απ’έξω για να ξέρω τι έχουν μέσα τα κουτάκια, κομπλέ!!

Σας ευχαριστώ που ήρθατε και πάλι στη σελίδα μου, ελπίζω να σας άρεσε η παρουσίασή μου!! Μέχρι την επόμενη φορά, να είστε όλοι καλά, να έχετε μια σουπερ τέλεια μέρα και να περάσετε όμορφα και δημιουργικά το χρόνο σας!!!

Αν θέλετε μπορείτε να μπείτε και στα υπόλοιπα άρθρα της σελίδας μου και να μου πείτε πως σας φαίνεται!! Σας ευχαριστώ και πάλι!!

καλό καλοκαίρι να έχουμε!!

Ελένη

Leave a Reply

