Το μπλοκ του μήνα από την Intrepid Thread – Magic Friendship Medallion B/ROM –Months 04-05

Γεια σας αγαπημένοι φίλοι, ελπίζω όλοι να είστε καλά!!

Σήμερα ήθελα να σας πω με τι ασχολούμαι τις τελευταίες δυο εβδομάδες. Το Magic Friendship Medallion quilt top δεν έχει ακόμα τελειώσει, χρειάζεται ένα τελευταίο εξωτερικό πλαίσιο για να ολοκληρωθεί. Αν θα θέλατε να διαβάσετε τις περιπέτειές μου με το συγκεκριμένο έργο μπορείτε να το δείτε εδώ. Για όσους δεν το ξέρουν, αυτό είναι ένα Μπλοκ-του-Μήνα στο οποίο πήρα μέρος πέρυσι (ξέρω, ξέρω!!), το οποίο είχε συντονίσει η εταιρία The Intrepid Thread.

Η ¨καρδιά¨ του παπλώματος, το πρώτο πρώτο μπλοκ το οποίο ερωτεύτηκα μόλις το είδα ήταν σχεδιασμένο από μια αγαπημένη μου παπλωματού, σχεδιάστρια υφασμάτων, δασκάλα στο Craftsy και μητέρα τριών παιδιών, την Maureen Cracknell. Αυτό ήταν το κεντρικό μπλοκ, βασισμένο σε δικό της σχέδιο και με δικά της υφάσματα, το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ.

e2c02-img_20160327_233205

Αυτό ήταν το quilt top με τα πρώτα δυο πλαίσια.

dsc005941

Σε αυτό το στάδιο έχω προσθέσει το τρίτο πλαίσιο και προσπαθώ να δω το μέγεθός του σε σχέση με το κρεβάτι μου.

20170423_200128

Και εδώ είναι σχεδόν έτοιμο, λείπει μόνο το εξωτερικό πλαίσιο. Νομίζω ότι κάθε φορά που απλώνω στα σύρματα για να το φωτογραφίσω, πιάνει ένας αέρας απίστευτος!! Οι γείτονες θα πιστεύουν δε, ότι είμαι τρελή!!

DSC00641

Πως σας φαίνεται? Κάθε φορά που το κοιτάω το βρίσκω εντυπωσιακό!! Και έτσι όπως έπεφτε και ο ήλιος, κάνει το κεντρικό μοτίβο να φαίνεται σαν βιτρό!! πάλι καλά που δεν φαίνονται από μακριά και τα λάθη μου!!

Η μόνη “τσαχπινιά” που έκανα ήταν όταν προσπάθησα να μαζέψω τα αδιόρθωτα για να φέρω το σεντόνι στο σωστό μέγεθος και να ράψω το επόμενο πλαίσιο πάνω του. Δεν ξέρω αν θυμάστε τις ατυχίες και τα λάθη που έκανα στο προηγούμενο στάδιο του παπλώματος. Ε, έφτασε η ώρα να το διορθώσω. Και αν δείτε προσεκτικά μετά τη λευκή λωρίδα με τις βούλες και την πορτοκαλί λωρίδα, υπάρχει άλλη μια πιο λεπτή, φτιαγμένη με λωριδάκια από ό,τι ύφασμα είχα χρησιμοποιήσει μέχρι στιγμής, για να φέρω τις πλευρές στις σωστές διαστάσεις πριν ράψω το επόμενο πλαίσιο με τα “καραβάκια” (ή “μισά αστέρια”). Για να μη τα πολυλογώ, τα κατάφερα, και αν δεν σας το ανέφερα, μπορεί και να μη το είχατε προσέξει.

Στα άλλα νέα της ημέρας (ή του μήνα) είναι ότι επιτέλους αγόρασα νέα ραπτομηχανή!! Γιουπιιιιιιιι!!!! Για την ακρίβεια, αγόρασα την πρώτη ραπτομηχανή μόνη μου, την προηγούμενη μου την είχε αγοράσει η μαμά μου για να κονταίνω κανένα μπατζάκι, ή να διορθώνω φερμουάρ, να ράβω τα σκρατς στις στολές του άντρα μου, τέτοια καλλιτεχνικά πράγματα. Η αρχική μου ραπτομηχανή λοιπόν ήταν η Singer Tradition, την πήραμε το 2009 όταν μετακομίσαμε στα Χανιά. Μετά βέβαια από την ολοκλήρωση του προηγούμενου παπλώματος, συνειδητοποίησα πως ό,τι ήταν δυνατόν να μου δώσει η μηχανή το είχε κάνει, από εκεί και πέρα οι ανάγκες άλλαξαν και οι απαιτήσεις που είχα πια επίσης. Αφού έκανα την έρευνά μου διαδικτυακά, σύνεκρινα τις επιλογές διαφόρων μηχανών, κατέληξα σε μια, και αφού πήρα μια τέλεια προσφορά από τη Marmalena, αποφάσισα να αγοράσω την Husqvarna Viking Opal 670. Έχει ό,τι ακριβώς χρειάζομαι αυτή τη στιγμή και ακόμα περισσότερα, και χιλιο-χιλιο ευχαριστώ την Μάνια και την Μαριαλένα, οι οποίες με βοήθησαν στην επιλογή και στην αγορά μου. Επειδή έχει ένα σωρό επιλογές και πράγματα να κάνεις, τα μαθαίνω σιγά σιγά ανάλογα με τις ανάγκεςκαι τα πράγματα που έχω να αντιμετωπίσω. Φανταστείτε την πρώτη φορά που πήγα να περάσω την κλωστή στη μηχανή, μου πήρε και δέκα λεπτά!! και ιδού!!!

Ο λόγος για τον οποίο ανέφερα τη μηχανή εδώ είναι ο εξής. Μέχρι και το προηγούμενο άρθρο, είχα ράψει το σεντόνι του παπλώματος με την Singer. Μόλις πήρα την Opal, αποφάσισα να συνεχίσω με την νέα μηχανή. Ένα από τα χαρακτηριστικά της είναι ότι έχει πολλές βελονιές έτοιμες, μια από τις οποίες ράβει με 1/4 της ίντσας περιθώριο ραφής. Τι ωραία, τέλειο ε?? Όχι αυτή τη φορά!! Ξεκίνησα να ράβω με πολύ σιγουριά με το 1/4 της ίντσας, λέω ηλεκτρονική είναι, προγραμματισμένη, όλα θα πάνε ρολόι…αλλά όχι βέβαια…. γιατί στη Singer εγώ έραβα με περιθώριο μικρότερο από 1/4, για να μπορέσω να διορθώσω τα αδιόρθωτα που λέγαμε πιο πάνω…και φυσικά μόλις το κατάλαβα ξεκίνησα να ξηλώνω μέχρι να φτάσω πάλι στην αρχή. Ένα μέτρο και 80 εκατοστά μετά, αφού έκανα νέες ρυθμίσεις και τεσταρα τα περιθώρια ραφής, βρήκα αυτό που ήθελα και τα έραψα με επιτυχία. Αυτό λοιπόν, ήθελα να το έχω σαν παράδειγμα για μένα, αν ξεκινάω ένα έργο με μια ραπτομηχανή να το τελειώνω εκεί, αλλιώς να τεστάρω τα περιθώρια ραφής προτού πιάσω το έργο πάλι.

Βέβαια οι περιπέτειες συνεχίστηκαν και στο επόμενο στάδιο, όταν ξεκίνησα να κόβω τα υφάσματα για το τελικό πλαίσιο. Οι οδηγίες ζητάνε να κόψω παραλληλόγραμμα κομμάτια σε διαστάσεις 7″x22″, τα οποία στη συνέχεια να κόψω στη μια διαγώνιο. Φανταστείτε στρες. Οι οξείες γωνίες έπρεπε να κοπούν σωστά, να ραφτεί τρίγωνο με τρίγωνο στις διαγώνιες πλευρές τους, άλλο κακό εκεί, και φυσικά να τα ξανα-τετραγωνίσω στις διαστάσεις που μου ζητούσαν οι οδηγίες. Πράγμα που αποδείχτηκε δύσκολο, ειδικά όταν οι μοναδικοί χάρακες σε ίντσες που είχα είναι 6.5″x6.5″ και 6″x12″. Οπότε όταν έκοβα έπρεπε να συνδυάσω χάρακες για να πετύχω τα επιθυμητά φάρδη και μήκη. Χρησιμοποίησα ακόμα και τον μεγάλο χάρακα σε εκατοστά που είχα για τις μεγάλες πλευρές. Ε-πι-τυ-χί-α!!

Το μέγεθος του κάθε παραλληλόγραμμου μπλοκ είναι 6.5″x20.5″, συνολικά έχει 16 μπλοκάκια, 8 κατοπτρικά για την ακρίβεια. Αυτά, μαζί με τέσσερα τετράγωνα για τις γωνίες ολοκληρώνουν την πάνω πλευρά του παπλώματος. Δυσκολεύτηκα, να σας πω την αλήθεια. Αλλά επειδή είμαι πολύ κοντά στο τέλος δεν θέλω να το καθυστερήσω άλλο, οπότε μάλλον θα το ολοκληρώσω αυτό το Σαββατοκύριακο και θα το ανεβάσω να το δείτε. Το επόμενο στάδιο που θα πρέπει να το καπιτονάρω είναι άλλο θέμα βέβαια, ένας Θεός ξέρει τι θα κάνω με αυτό!! Αν έχετε καμιά ιδέα, ευπρόσδεκτη!! Σύμφωνα με μια συμβουλή της Cindy Needham, δασκάλας στο Craftsy με το μάθημα “Design It, Quilt It: Free-Form Techniques”, η σωστή προσέγγιση είναι “διαίρει και βασίλευε”. Πιστεύω κάπως έτσι θα ξεκινήσω κι εγώ.

Αχ η άνοιξη επιτέλους είναι εδώ, κοντά και το καλοκαίρι, φυσικά και οι αλλεργίες μου, τα αντιισταμινικά δεν πιάνουν, αλλά ο βελονισμός πιάνει με την πρώτη μέρα!!!

Μετά από όλα αυτά, σας αφήνω με τις πιο ευχάριστες ανοιξιάτικες σκέψεις, εύχομαι να έχετε ένα σουπερ τέλειο Σαββατοκύριακο και να περάσετε όμορφα!!!

Να είστε καλά και να προσέχετε τον εαυτό σας!! Ευχαριστώ πολύ που ήσασταν εδώ και σήμερα!!

Ελένη

 

3 thoughts on “Το μπλοκ του μήνα από την Intrepid Thread – Magic Friendship Medallion B/ROM –Months 04-05

  1. Χαχαχα, πολυ γελασα Ελενακι μου με ολες αυτες τις καταστασεις κ κυριως με το οτι ηταν σαν να ακουγα εμενα!!!! Ευχομαι απο εδω κ περα με το καινουργιο σου κοριτσι να τα πηγαινετε τελεια κ να μην μπει κανενα περιθωριο ραφης αναμεσα σας… φιλακια

    Μπαι δε γουει, κ εγω ψηνομαι καιρο τωρα για καινουργια παρεουλα αλλα νιωθω τυψεις για την Αουρορα μου γιατι πολλες φορες με εχει βγαλει ασπροπροσωπη εκει που δεν το περιμενα με τιποτα..

    Liked by 1 person

    • Τι να κάνω Αντιγόνη, τα μισά που παθαίνω μόνη μου τα παθαίνω, λίγο η βιασύνη, λίγο η χαρά, τουλάχιστον προσπαθώ να μάθω από το λάθος! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου για την νέα μου φίλη , την μαθαίνω σιγά σιγά! Όσο για να πάρεις κι εσύ, δες τι ανάγκες έχεις, τα οικονομικά σου και αποφάσισε. Μπορείς να χρησιμοποιείς και τις δύο, ανάλογα τι θες να ραψεις και ποια σε βολεύει. αν αποφασίσεις κάτι, πες μου! Σε ευχαριστώ για το μήνυμά σου, χαίρομαι που δεν συμβαίνουν μόνο σε εμένα τα παρατράγουδα! ♡

      Like

  2. Pingback: Τελευταία νέα ραπτικής και πλεκτικής | CRAFTY CARNATION

Leave a Reply

